6 תשובות
אוי, מצטערת
אני מאמינה שמה שאמור לקרות יקרה, אל תדאגי מזה
כן זה קשה אבל כמו שטונה אמר, "גם זה יעבור"..
תנסי להתגבר על זה ולהבין שאולי הוא לא האחד
מאחלת לך שתרגישי יותר טוב3>
אני מאמינה שמה שאמור לקרות יקרה, אל תדאגי מזה
כן זה קשה אבל כמו שטונה אמר, "גם זה יעבור"..
תנסי להתגבר על זה ולהבין שאולי הוא לא האחד
מאחלת לך שתרגישי יותר טוב3>
היי,צר לי לשמוע את יכולה לנסות למצוא אותו ברשתות החברתיות כמו שאמרו מעליי חוץ מזה אין לי ממש עוד מה להציע מצטער אבל נעצתי.
בהצלחה
בהצלחה
עברתם את רוב ילדותכם ביחד הוא יבין אותך ואת הרצון שלך להחזיר את הקשר, תנסי למצוא אותו אם לא תנסי לא תדעי
תנסי למצוא אותו דרך המשפחה שלך או דרך הרשתות החברתיות
דברי איתו אני מאמינה שגם הוא אוהב אותך ולא שכך אותך
נראה לי הוא מנסה לגרום לך לקנא
נראה לי הוא מנסה לגרום לך לקנא
דבר ראשון כשגודלים משתנים גם
הוא לא בהכרח אותו אדם
כאילו הוא אותו אדם אבל כנראה שונה
כי הגיל עושה את שלו
את אוהבת את הגירסה של העבר
דבר שני את לא באמת רוצה מערכת יחסים חד צדדית גם אם אוהבים מישהו
את רוצה מישהו שיאהב אותך וידאג לך ויכבד ויחבק אותך
לא מישהו שלא שם עלייך
אף אחד לא באמת רוצה מערכת יחסים שבה לא אוהבים אותו מספיק
אל תרדפי אחריו
יש לו חברה גם
אם הוא בחר בה שישאר איתה
אם את לא מספיק חשובה לו כדי שהוא ישלח הודעה בעצמו או יבוא לאמר היי אז הוא לא מספיק חשוב כדי להישאר בחיים שלך
אל תרדפי אחרי אף אחד
הוא גם עלול לענות מגעיל ועוד יותר לשבור אותך
לא שאם מישהו יענה לך ככה את צריכה להישבר פשוט להעיף מהחיים את מי שלא מעריך
אל תשכחי שאת אוהבת את הגירסה של העבר מה שהוא היום לא בהכרח מתאים ומשנה
הוא גם יכול סתם לתפוס מקום של מישהו יותר טוב שיאהב אותך לא פחות מאשר שאת אותו
בחיים אל תהפכי מישהו אחר לדבר המרכזי שלך
תדמייני את זה ככה:
את כוכב ראשי ויש מסביבך כמה כוכבים שהם הדברים החשובים בחיים שלך: תחביבים, משפחה, בית ספר/עבודה, חברים, בן זוג, מה יקרה אם תקחי את אחד הכוכבים ותשימי אותו עם הכוכב שלך והוא יתפוצץ? יהיה חתיכת נזק זה יפגע קשה גם בכוכב שלך שהוא הראשי ומחזיק את כל מערכת הכוכבים שלך, אבל אם הוא ישאר כמו כל הכוכבים מסביב במקום הראוי והחשוב אז מקסימום רק הוא יתפוצץ זה יעשה נזק קטן אבל לא ישמיד את כל העולם שלך והכוכבים האחרים שיש לך בחיים, ובעתיד הוא יפנה מקום לכוכב אחר למערכת, מי יודע אולי כוכב גדול צבעוני ושמח יותר שכלכך תשמחי שהמקום היה פנוי בשבילו והיית מפספסת רצח משהו כלכך הרבה יותר טוב.
אל תשימי את המפתחות לאושר שלך בכיס של אחרים, הם יכולים לברוח איתם!
הם צריכים להישאר בכיס שלך אלו המפתחות שלך.
תתמקדי בעצמך, בחיים שלך, בתחביבים במשפחה באנשים שכן אוהבים אותך בדברים שאת אוהבת ופחות במי שלא מתמקד גם בך 24/7
אני מבינה אותך הייתי שם
התמקדתי בו ופחות בעצמי ובתחביבים והחיים והחברים שכן אוהבים אותי
לא הפסקתי לחשוב עליו
שמתי אותו ככוכב ראשי
שכחתי את עצמי! שאותי אני הכי צריכה לאהוב
היום אני כלכךך מאושרת שזה לא הסתדר
כלכך אבל
אני לא הייתי הפריוריטי שלו
הוא גם השתנה כבר לא הטעם שלי אז יופי שהוא לא נשאר בחיים שלי
את צריכה לאהוב ולעריך את עצמך מספיק כדי לא להתפשר על אדם שלא נותן לך את היחס הראוי לך, את הכי חשובה לך, לא לכולם מגיע מישהי כמוך ואת לא צריכה להתפשר, הרגשות יעברו לא משנה איך זה נראה, אני חשבתי שאני אוהב אותו לנצח אבל גם זה עבר, אם הוא יחזור הוא כבר פספס אותי אולי אשים אותו בתור ידיד בשורה האחרונה של קהל החברים שלי.
________
ואסיים בטיפים לפרידה והתגברות:
- קחי את הזמן עם עצמך להתרפא מזה, לוקח זמן עד שרגשות אמיתיים הולכים, תהיי פה בשביל עצמך תטפלי בלב השבור שלך ותחבשי אותו, תמצאי שמחות קטנות גם בדברים שנראים קטנים כמו כוס קפה.
- תחשבי על כל הדברים בו שפחות אהבת הדברים שעצבנו אותך, הדברים שלא היית רוצה בבן זוג (בגירסה הנוכחית זה כולל הכל גם את זה שאת לא הפריוריטי - העדפה שלו).
- תדמייני זוגיות עם מישהו שאין לו את הדברים האלה מישהו שבאמת היית רוצה גם אם לא קיים אדם כזה כרגע בחיים שלך פשוט הרעיון.
- תחשבי על מה את שווה באמת ומי באמת מגיע לך.
- תעברי מסע של אהבה עצמית, עכשיו כשהוא הלך זאת הזדמנות להכיר את עצמך ואת מה שאת רוצה באמת יותר טוב ולמצוא את האושר בדברים הנוספים האחרים בחיים שהם לא פחות טובים מזוגיות!
- תאהבי את עצמך מספיק כדי לדעת שמגיע לך יותר טוב ושאת לא מתפשרת יותר על מישהו שלא יחזיק אלא על מישהו שיאהב אותך כמו שמגיע לך.
- תכניסי דברים חדשים ומרעננים לחיים שלך, זה יכול להיות תחביב או מטרה לחיים שהיא לא זוגיות שתלהיב אותך והוא יראה פחות ופחות משנה.
- במקום למצוא את עצמך כל יום קמה לעבודה שאת סובלת ממנה ולא אוהבת או בכללי לעתיד כזה אז תתחילי לקחת צעדים קטנים לעבר העתיד שאותו את רוצה (זה נשמע לא קשור אבל זה אחד מהדברים שהכי עוזרים).
- דווקא כיוון חדש יכול לתת לך הרבה אושר במקום להישאר באותו הלופ שהיית בו.
- תדברי עם עצמך במחשבות ותשאלי את עצמך שאלות, זה מה שאת שווה? מה באמת היית רוצה? את באמת רוצה אותו חזרה בכלל? מה למדת מזה, מה יצא מזה טוב, מה הלאה וכמה יותר טוב זה יכול להיות, ותחזקי את עצמך תמיד.
אל תשכחי את הטיפים האלה, מאחלת לך להחלים ולמצוא אושר עם עצמך שלא תלוי באף אחד, בהצלחה! (:
הוא לא בהכרח אותו אדם
כאילו הוא אותו אדם אבל כנראה שונה
כי הגיל עושה את שלו
את אוהבת את הגירסה של העבר
דבר שני את לא באמת רוצה מערכת יחסים חד צדדית גם אם אוהבים מישהו
את רוצה מישהו שיאהב אותך וידאג לך ויכבד ויחבק אותך
לא מישהו שלא שם עלייך
אף אחד לא באמת רוצה מערכת יחסים שבה לא אוהבים אותו מספיק
אל תרדפי אחריו
יש לו חברה גם
אם הוא בחר בה שישאר איתה
אם את לא מספיק חשובה לו כדי שהוא ישלח הודעה בעצמו או יבוא לאמר היי אז הוא לא מספיק חשוב כדי להישאר בחיים שלך
אל תרדפי אחרי אף אחד
הוא גם עלול לענות מגעיל ועוד יותר לשבור אותך
לא שאם מישהו יענה לך ככה את צריכה להישבר פשוט להעיף מהחיים את מי שלא מעריך
אל תשכחי שאת אוהבת את הגירסה של העבר מה שהוא היום לא בהכרח מתאים ומשנה
הוא גם יכול סתם לתפוס מקום של מישהו יותר טוב שיאהב אותך לא פחות מאשר שאת אותו
בחיים אל תהפכי מישהו אחר לדבר המרכזי שלך
תדמייני את זה ככה:
את כוכב ראשי ויש מסביבך כמה כוכבים שהם הדברים החשובים בחיים שלך: תחביבים, משפחה, בית ספר/עבודה, חברים, בן זוג, מה יקרה אם תקחי את אחד הכוכבים ותשימי אותו עם הכוכב שלך והוא יתפוצץ? יהיה חתיכת נזק זה יפגע קשה גם בכוכב שלך שהוא הראשי ומחזיק את כל מערכת הכוכבים שלך, אבל אם הוא ישאר כמו כל הכוכבים מסביב במקום הראוי והחשוב אז מקסימום רק הוא יתפוצץ זה יעשה נזק קטן אבל לא ישמיד את כל העולם שלך והכוכבים האחרים שיש לך בחיים, ובעתיד הוא יפנה מקום לכוכב אחר למערכת, מי יודע אולי כוכב גדול צבעוני ושמח יותר שכלכך תשמחי שהמקום היה פנוי בשבילו והיית מפספסת רצח משהו כלכך הרבה יותר טוב.
אל תשימי את המפתחות לאושר שלך בכיס של אחרים, הם יכולים לברוח איתם!
הם צריכים להישאר בכיס שלך אלו המפתחות שלך.
תתמקדי בעצמך, בחיים שלך, בתחביבים במשפחה באנשים שכן אוהבים אותך בדברים שאת אוהבת ופחות במי שלא מתמקד גם בך 24/7
אני מבינה אותך הייתי שם
התמקדתי בו ופחות בעצמי ובתחביבים והחיים והחברים שכן אוהבים אותי
לא הפסקתי לחשוב עליו
שמתי אותו ככוכב ראשי
שכחתי את עצמי! שאותי אני הכי צריכה לאהוב
היום אני כלכךך מאושרת שזה לא הסתדר
כלכך אבל
אני לא הייתי הפריוריטי שלו
הוא גם השתנה כבר לא הטעם שלי אז יופי שהוא לא נשאר בחיים שלי
את צריכה לאהוב ולעריך את עצמך מספיק כדי לא להתפשר על אדם שלא נותן לך את היחס הראוי לך, את הכי חשובה לך, לא לכולם מגיע מישהי כמוך ואת לא צריכה להתפשר, הרגשות יעברו לא משנה איך זה נראה, אני חשבתי שאני אוהב אותו לנצח אבל גם זה עבר, אם הוא יחזור הוא כבר פספס אותי אולי אשים אותו בתור ידיד בשורה האחרונה של קהל החברים שלי.
________
ואסיים בטיפים לפרידה והתגברות:
- קחי את הזמן עם עצמך להתרפא מזה, לוקח זמן עד שרגשות אמיתיים הולכים, תהיי פה בשביל עצמך תטפלי בלב השבור שלך ותחבשי אותו, תמצאי שמחות קטנות גם בדברים שנראים קטנים כמו כוס קפה.
- תחשבי על כל הדברים בו שפחות אהבת הדברים שעצבנו אותך, הדברים שלא היית רוצה בבן זוג (בגירסה הנוכחית זה כולל הכל גם את זה שאת לא הפריוריטי - העדפה שלו).
- תדמייני זוגיות עם מישהו שאין לו את הדברים האלה מישהו שבאמת היית רוצה גם אם לא קיים אדם כזה כרגע בחיים שלך פשוט הרעיון.
- תחשבי על מה את שווה באמת ומי באמת מגיע לך.
- תעברי מסע של אהבה עצמית, עכשיו כשהוא הלך זאת הזדמנות להכיר את עצמך ואת מה שאת רוצה באמת יותר טוב ולמצוא את האושר בדברים הנוספים האחרים בחיים שהם לא פחות טובים מזוגיות!
- תאהבי את עצמך מספיק כדי לדעת שמגיע לך יותר טוב ושאת לא מתפשרת יותר על מישהו שלא יחזיק אלא על מישהו שיאהב אותך כמו שמגיע לך.
- תכניסי דברים חדשים ומרעננים לחיים שלך, זה יכול להיות תחביב או מטרה לחיים שהיא לא זוגיות שתלהיב אותך והוא יראה פחות ופחות משנה.
- במקום למצוא את עצמך כל יום קמה לעבודה שאת סובלת ממנה ולא אוהבת או בכללי לעתיד כזה אז תתחילי לקחת צעדים קטנים לעבר העתיד שאותו את רוצה (זה נשמע לא קשור אבל זה אחד מהדברים שהכי עוזרים).
- דווקא כיוון חדש יכול לתת לך הרבה אושר במקום להישאר באותו הלופ שהיית בו.
- תדברי עם עצמך במחשבות ותשאלי את עצמך שאלות, זה מה שאת שווה? מה באמת היית רוצה? את באמת רוצה אותו חזרה בכלל? מה למדת מזה, מה יצא מזה טוב, מה הלאה וכמה יותר טוב זה יכול להיות, ותחזקי את עצמך תמיד.
אל תשכחי את הטיפים האלה, מאחלת לך להחלים ולמצוא אושר עם עצמך שלא תלוי באף אחד, בהצלחה! (:
באותו הנושא: