8 תשובות
אל
הוא סינן
לא מגיע לו
אל תחשבי עליו אפילו יותר
אז לא צריכה אותנ
מוריד מהכבוד. keep moving on
אנונימי
שואל השאלה:
הוא כלכך פגע בי אבל אני מתגעגעת די
לא מסוגלת שלא לחשוב עליו לא משנה מה אני עושה בסופו של דבר בסוף הוא תמיד חוזר לי למחשבות מבינה?כאילו יוצאת נהנית ואז בום זה חוזר.מה לעשות כדי שיחזור אליי מבלי שאוריד מהכבוד שלי?
אנונימית
היי יקירה..
את יודעת? הייתי במצב הזה.
זה המחשבה הזו שאולי יש עוד סיכוי קטן, למרות שהראש כבר יודע שלא.
אני לא חושב שכדאי לך לשלוח עוקב, זה נראה לי לא נחוץ ואפילו בלי להעליב די פתטי - לא כי את, את.
אלה כי ברגע שאדם *לא רוצה* אותך בחיים שלו, את *לא צריכה* שהוא יהיה בחיים שלך.
מוזמנת לשלוח הודעה בפרטי ונדבר על הדברים אם את צריכה.

ערב נפלא (:
ממש מבין אותך, אני חושב שאת לא צריכה לשלוח הודעה, לא קשןר לכבוד או אגו, אם הוא החליט לסנן הוא כנראה לא רוצה, ואם הוא פגע בך כנראה שזה באמת לא נקשר המכון עבורך. כן זה יכאב, וכן אלף פעמים עוד תרצי לשלוח הודעה, אבל זה לטובה שאת לא שולחת, ובסוך זה יעבור. תני לעצמך זמן לכאוב, פשוט תסמכי על עצמך שזה עדיף ככה
אל תשלחי לא הודעה, את לא נואשת, אם הוא לא רוצה אותך מי צריך אותו? אם את רוצה חבר אולי חברות שלך יכולות לשדך לך מישהו ותראי איך זה הולך.
נכון שזה קשה אבל יש עוד הרבה בנים בעולם וזה יעבור לך מתישהו... מקווה שיעבור מהר :)
זה חלק מהתהליך החלמה
הוא בא והולך במחשבות
לא לשלוח לו לא משנה מה

טיפים לפרידה והתגברות:

- קחי את הזמן עם עצמך להתרפא מזה, לוקח זמן עד שרגשות אמיתיים הולכים, תהיי פה בשביל עצמך תטפלי בלב השבור שלך ותחבשי אותו, תמצאי שמחות קטנות גם בדברים שנראים קטנים כמו כוס קפה.

- תחשבי על כל הדברים בו שפחות אהבת הדברים שעצבנו אותך, הדברים שלא היית רוצה בבן זוג.

- תדמייני זוגיות עם מישהו שאין לו את הדברים האלה מישהו שבאמת היית רוצה גם אם לא קיים אדם כזה כרגע בחיים שלך פשוט הרעיון.

- תחשבי על מה את שווה באמת ומי באמת מגיע לך.

- תעברי מסע של אהבה עצמית, עכשיו כשהוא הלך זאת הזדמנות להכיר את עצמך ואת מה שאת רוצה באמת יותר טוב ולמצוא את האושר בדברים הנוספים האחרים בחיים שהם לא פחות טובים מזוגיות.

- עכשיו התפנה מקום בליבך למישהו יותר טוב, אם האקס היה נשאר בחיים שלך והייתם נפרדים יותר מאוחר אז היה לוקח לך יותר זמן להחלים ולפנות את המקום בלב שלך למישהו שבאמת מגיע לו.

- תאהבי את עצמך מספיק כדי לדעת שמגיע לך יותר טוב ושאת לא מתפשרת יותר על מישהו שלא יחזיק אלא על מישהו שיאהב אותך כמו שמגיע לך.

- תכניסי דברים חדשים ומרעננים לחיים שלך, זה יכול להיות תחביב או מטרה לחיים שהיא לא זוגיות שתלהיב אותך והוא יראה פחות ופחות משנה.

- במקום למצוא את עצמך כל יום קמה לעבודה שאת סובלת ממנה ולא אוהבת או בכללי לעתיד כזה אז תתחילי לקחת צעדים קטנים לעבר העתיד שאותו את רוצה (זה נשמע לא קשור אבל זה אחד מהדברים שהכי עוזרים).

- דווקא כיוון חדש יכול לתת לך הרבה אושר במקום להישאר באותו הלופ שהיית בו.

- תדברי עם עצמך במחשבות ותשאלי את עצמך שאלות, זה מה שאת שווה? מה באמת היית רוצה? את באמת רוצה אותו חזרה בכלל? מה למדת מזה, מה יצא מזה טוב, מה הלאה וכמה יותר טוב זה יכול להיות, ותחזקי את עצמך תמיד.

אל תשכחי את הטיפים האלה, מאחלת לך להחלים ולמצוא אושר עם עצמך שלא תלוי באף אחד, בהצלחה! (:
באותו הנושא: