21 תשובות
כן מלא
אני גםם
כן מלאא
לא אני בכלל לא מרגישה כעס אני מתאכזבת אבל לא כועסת
לא תמיד
לא
כן אם אני ממש עצבנית
לא ממש
לא כשאני כועסת אני הופכת לאדישה יבשה וקרה יותר עד שאני נרגעת
לרוב כשאני מותשת ממשהו שאני לא מצליחה
לא אם אני מתעצבן אני נהיה עצבני אבל אני לא בוכה
כן מלחץ שאני רבה מול מישהו אבל לא על הרגע הראשון
לא, רק כשאני באמת בשפל של השפל ואני שונא את עצמי.
כן
גם אני
ברור
כןן מלאא
כן ברור
כן :)
כל הזמן
באותו הנושא: