8 תשובות
כן מאמי
כן, אבל רק אם אני ממש עצבנית/ מתוסכלת אני מתחילה לבכות. שזה בעצם רוב הזמן
אני לא בוכה בכלל לול
אנונימי
שואל השאלה:
באמת שמתי לב זה לפעמים כשאני ממש עצבנית אני נהיית מתוסכלת ואז עצובה אז זה תכלס מתנגש
באמת שמתי לב זה לפעמים כשאני ממש עצבנית אני נהיית מתוסכלת ואז עצובה אז זה תכלס מתנגש
אנונימית
לצערי
לפעמים
לא.
באותו הנושא: