8 תשובות
כן מאמי
כן, אבל רק אם אני ממש עצבנית/ מתוסכלת אני מתחילה לבכות. שזה בעצם רוב הזמן
אני לא בוכה בכלל לול
אנונימי
שואל השאלה:
באמת שמתי לב זה לפעמים כשאני ממש עצבנית אני נהיית מתוסכלת ואז עצובה אז זה תכלס מתנגש
אנונימית
לצערי
לפעמים
לא.