10 תשובות
כן זה בסדר
כןן
אני גם בוכה בגלל זה
כן. זה מרגיע אותי
כןן וואי
אם אני עצבנית כן
כן זה נורמלי ממש אבל אם את רוצה טיפ במקום לבכות פשוט תתחילי לצחוק זה עוזר לי
באותו הנושא: