8 תשובות
או בוכה או הולכת לחדר
היי אחותי, די עם השאלות האלה.
חחח, אני מעוצבן עליך עכשיו
שוברת והורסת כל דבר שיש לידי ואז בוכה
שרה או שומעת מוזיקה.
אבל אני לרוב לא ממש עצבנית.
קשה לראות אותי עצבנית.
שוברת דברים, זורקת דברים, צורחת, בוכה... לא מומלץ לעצבן אותי נגיד את זה ככה...
משתדל לא לדבר עם אף אחת או אחד כי אני מוציא עצבים על כולם בדכ
שומעת שירים
פשוט מתרחקת מאנשים
אם אני לא יעשה את זה אני פשוט אתפרץ על כולם .אני לא אוהבת להגיע למצבים כאלה, אני חסרת שליטה.