12 תשובות
מוזיקה
לצייר, לכתוב, לקרוא, לרוץ..
שירים
שירים
שירים
המחשבה שכל מה שקורה לי זה מה'
החתול שלי
מוזיקה
מוזיקה
אני יוצאת לריצה/הולכת לחדר כושר.
אם אין אפשרות לצאת מהבית אז שומעת מוזיקה, צובעת, לוקחת רסקיו.
אם אין אפשרות לצאת מהבית אז שומעת מוזיקה, צובעת, לוקחת רסקיו.
היה לי תקופה של שנה וחצי שהייה לי ממש חרא ולא בכיתי בכלל ולא נתתי לרגשות שלי לצאת בהגזמה שכבר ניכנסתי לדיכאון עמוק(ממש עמוק), היום פשוט כל פעם שאני מרגישה שזה יותר מידי אני הולכת לפארק ליד הבית שלי הולכת לפינה הכי רחוקה שאף אחד לא הולך לשם ובוכה את החיים שלי(אל תלכ.י למקום כזה בלילה...).
אם יש לך חבר.ה שאת.ה סומכ.ת עליה או עליו מספיק את.ה יכול.ה להוציא את העצבים בלדבר איתה על מה שמפריע ומעצבן אותך.
כמובן שמוזיקה גם עוזרת ליפעמים.
לצרוח לתוך כרית(זה נשמע מוזר אבל זה עוזר).
לרוץ.
לצייר באגרסיביות או איך שאת.ה רוצה (פשוט שאני עצבנית אני תמיד מציירת באגרסיביות בקווים עבים ממש דברים מפחידים ואני דווקא דיי אוהבת את הסיגנון ציור הזה).
אפשר גם לבעוט במשהו כמו עץ או כרית (העיקר לא יצור חיי כמו בן אנוש או חיה כל שהיא)
אם יש לך חבר.ה שאת.ה סומכ.ת עליה או עליו מספיק את.ה יכול.ה להוציא את העצבים בלדבר איתה על מה שמפריע ומעצבן אותך.
כמובן שמוזיקה גם עוזרת ליפעמים.
לצרוח לתוך כרית(זה נשמע מוזר אבל זה עוזר).
לרוץ.
לצייר באגרסיביות או איך שאת.ה רוצה (פשוט שאני עצבנית אני תמיד מציירת באגרסיביות בקווים עבים ממש דברים מפחידים ואני דווקא דיי אוהבת את הסיגנון ציור הזה).
אפשר גם לבעוט במשהו כמו עץ או כרית (העיקר לא יצור חיי כמו בן אנוש או חיה כל שהיא)
אוכל^
באותו הנושא: