12 תשובות
תלוי אם תפוס לך או משהו מחר
שואל השאלה:
עשיתי רק בנץ ופול דאון..
וחסר לי: עוד תרגיל לגב, כתפיים, יד אחורית, יד קדמית
עשיתי רק בנץ ופול דאון..
וחסר לי: עוד תרגיל לגב, כתפיים, יד אחורית, יד קדמית
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט לא יודעת כמה מומלץ לאמן אותו שריר יומיים רצוף
פשוט לא יודעת כמה מומלץ לאמן אותו שריר יומיים רצוף
אנונימית
אני חושבת שאם עשית רק שני תרגילים ותרגישי טוב מחר אין בעיה שתעשי שוב
שואל השאלה:
זה לא קשור, לא חייב להיתפס אחרי אימון
הכוונה שאם אימצתי שריר אז לא כדאי לאמץ אותו יומיים
זה לא קשור, לא חייב להיתפס אחרי אימון
הכוונה שאם אימצתי שריר אז לא כדאי לאמץ אותו יומיים
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע אני אלך מחר זה רק בבוקר ורק ב 22 סיימתי את האימון
זה יהיה פחות מ 12 שעות בין האימונים
הקטע אני אלך מחר זה רק בבוקר ורק ב 22 סיימתי את האימון
זה יהיה פחות מ 12 שעות בין האימונים
אנונימית
שואל השאלה:
ולמה לשלוח הודעה?
ולמה לשלוח הודעה?
אנונימית
שואל השאלה:
תשאל פה
תשאל פה
אנונימית
שואל השאלה:
18
18
אנונימית
שואל השאלה:
אני בסדר תודה
ואין לזה קשר לנושא השאלה
אני בסדר תודה
ואין לזה קשר לנושא השאלה
אנונימית
שואל השאלה:
זה 5 פעמים בשבוע
מרגישה שנותן לי יותר אופציה להתמקד במה שאני רוצה
זה 5 פעמים בשבוע
מרגישה שנותן לי יותר אופציה להתמקד במה שאני רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אני עושה ab
היום ספציפית עשיתי "חצי פול באדי" בגלל מה שרשמתי
לא
אני עושה ab
היום ספציפית עשיתי "חצי פול באדי" בגלל מה שרשמתי
אנונימית
באותו הנושא: