12 תשובות
תלוי אם תפוס לך או משהו מחר
שואל השאלה:
עשיתי רק בנץ ופול דאון..
וחסר לי: עוד תרגיל לגב, כתפיים, יד אחורית, יד קדמית
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט לא יודעת כמה מומלץ לאמן אותו שריר יומיים רצוף
אנונימית
אני חושבת שאם עשית רק שני תרגילים ותרגישי טוב מחר אין בעיה שתעשי שוב
שואל השאלה:
זה לא קשור, לא חייב להיתפס אחרי אימון
הכוונה שאם אימצתי שריר אז לא כדאי לאמץ אותו יומיים
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע אני אלך מחר זה רק בבוקר ורק ב 22 סיימתי את האימון
זה יהיה פחות מ 12 שעות בין האימונים
אנונימית
שואל השאלה:
ולמה לשלוח הודעה?
אנונימית
שואל השאלה:
תשאל פה
אנונימית
שואל השאלה:
18
אנונימית
שואל השאלה:
אני בסדר תודה
ואין לזה קשר לנושא השאלה
אנונימית
שואל השאלה:
זה 5 פעמים בשבוע
מרגישה שנותן לי יותר אופציה להתמקד במה שאני רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אני עושה ab
היום ספציפית עשיתי "חצי פול באדי" בגלל מה שרשמתי
אנונימית