3 תשובות
אני לא רואה כל כך סיבה לעשות את זה במקום לעשות את זה רגיל
פצצה אחי
יכול להיות אחלה פיניש לאימון
^מבחינת להגיע ליותר כשל, זה ממש אחלה
גם דרופ סט לסוף אימון יכול להיות אחלה כדי להגיע למקסימום כשל
יכול להיות אחלה פיניש לאימון
^מבחינת להגיע ליותר כשל, זה ממש אחלה
גם דרופ סט לסוף אימון יכול להיות אחלה כדי להגיע למקסימום כשל
אולי בתור דרופסט
באותו הנושא: