20 תשובות
כל אחד מפרש מסת שריר בצורה שונה, בשבילך יכול להיות שאין לך הרבה ויכולצלהיות שמישהו אחר יחשוב שיש לך הרבה, את צריכה להחליט בעצמך במצב הזה
שואל השאלה:
זה פשוט לא מרגיש לי שיש לי מספיק מסת שריר שבזמן שאני אעשה חיטוב אז לא אגיע למצב של גוף שמן רזה
אנונימית
זה בחירה שלך לדעתי תעשי חיטוב טוב ואז תעל מסה
יום כך יום כך
שואל השאלה:
חחח אי אפשר יום כך יום כך זה לא עובד ככה
אנונימית
שואל השאלה:
^למה חובה לבחור כינוי לא
וזה יהיה חיטוב, מסה, חיטוב?
אנונימית
הרבה עושים מסה ואז חיטוב ואז מסה וחיטוב.
באיזשהו אחוז שומן גם נמוך(ברמות של בדיבילדבר מתחת ל8) וגם גבוה קשה לפתח שריר בתור מתאמן מתקדם

יש כאלה שעושים חיטוב מהיר על מנת להמשיך במסה זאת אומרת שעושים דיאטה נורא קיצונית לחודש נגיד ואז חוזרים למסה(לא רוצה להגיד סתם, לא יודע כמה זה אפקטיבי)

כל עוד את מתקדמת במשקלי עבודה זה מעולה, הכי חשוב להתקדם במשהו(חזרות,משקלים,טכניקה...)

אני גם לא יודע את הנתונים שלך ככה שזה בעייתי לתת לך הצעה טובה.
אנונימי
שואל השאלה:
איזה נתונים צריך
אנונימית
שואל השאלה:
בערך 23-24 אחוז שומן
משקל 58.7
גובה 164
בת 17
מתאמנת 4 אימוני כוח בשבוע (2 עליון ו 2 רגליים)
אנונימית
דווקא זה נשמע שאת נראת די טוב לא אשקר
אני אתן לך תשובה כללית כי אני לא רוצה להחליט בשבילך
זה נטו בחירה שלך
לדעתי את לא במצב גופני נורא שאת חייבת חיטוב ואם את רואה התקדמות אז את צריכה להיות גאה בעצמך
עוצרים במסה כשרוצים(כמובן לעשות במשך שנה זה לא אופטימלי)
חבר שלי הסתכל על עצמו במראה אמר אני שמן(היה אחרי מסה והתחיל חיטוב) הכל בראש ומה שנראה לך
את מתאמנת בשביל להראות טוב ואם את מרגישה רע עם עצמך אז זה בסדר לא צריך להילחץ אפשר גם לעשות חיטוב ולאחר מכן להמשיך במסה
אגב כמה זמן את מתאמנת? ואם תוכלי לשלוח את התוכנית אימונים שלך ואת המשקלים
שנדע גם מה ההתקדמות
אנונימי
וגם
את אוכלת מספיק חלבון בין 1.6 ל2.2 ביום?
את ישנה מספיק?
זה גם חשוב, למרות שאין כל כך טעם לשאול כי את אומרת שאת מתקדמת במשקלי עבודה אבל רק לוודא
אנונימי
שואל השאלה:
אוכלת מספיק, ישנה מספיק
אני לא במצב רע
ואני רוצה לשנות את התוכנית אימונים, למקד אותה יותר לישבן בנוסף לתרגילים מורכבים
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו לא הייתי תקופה בערך 3 שבועות בחדכ ועכשיו חזרתי אז חוזרת למשקלים כזה ומשתפרת
אנונימית
שואל השאלה:
בעיקרון:
בנץ 30
סקוואט - 60
דדליפט (רגיל) - 77.5 (אבל אפשר לעגל ל 80)
היפטרסט - 107.5 (גם אפשר לעגל ל 110)
לחיצות כתפיים עם מוט - 16
מתח - בדכ מצליחה 2 (לאחרונה אחד אבל משתפר)
אנונימית
שואל השאלה:
התחלתי בערך בתחילת יוני ואז היה. לי:
סקוואט 45
דדליפט 55
היפטרסט 85
בנץ 20
לחיצות כתפיים עם מוט 10
מתח 0
אנונימית
האמת היא שמבחינת משקלי עבודה מוכבד ביחס למשקל ולזמן שאת מתאמנת
אבל את יחסית מתחילה, מתאמנת חודשיים פחות או יותר אז את צריכה יותר זמן בשביל לראות תוצאות משמעותיות
תמשיכי במסה עוד חודש לדעתי ואז חיטוב
אנונימי
שואל השאלה:
מה? אני מתאמנת כבר שנתיים חחח
התאמנתי שנה ואז נפצעתי לתקופה וחזרתי באפריל
התוכנית שעכשיו אני עושה איתה אני כמה חודשים רק
אנונימית
חחח אופסס
רשמת שהתחלת מיוני אולי דיברת על התוכנית
טעות שלי הגיוני שלא תתחילי עם היפטרסט 85 בפעם הראשונה בחדכ
בל מקרה אז עם התוכנית הזאת התקדמת וגם הייתה לך עצירה של 3 שבועות.
יש כמה פקטורים בתכלס להצלחה
1. תזונה.
2. שינה.
3. תוכנית טובה.
נראה שיש לך את כולם, השינוי יבוא עדיין לדעתי את צריכה להמשיך במסה, להישאר קבוע באימונים תזונה
להמשיך לעלות במשקלים מאימון לאימון, לראות עלייה במשקל עוד 2-3 אחוז שומן והחיטוב יהיה פרפקט
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט חושבת שהתוכנית שלי לא ממוקדת מספיק לישבן
אז חשבתי באמת להוסיף עוד אימון רגליים בשבוע ואז גם אןכל להתמקד בישבן
אנונימית
שואל השאלה:
?
אנונימית