4 תשובות
צריך להתחיל לפתח לעצמך תחביבים שלא תלויים באחרים ולהתחיל להשקיע בעצמך אם זה אומר ללמוד דבר שמעניינים אותך בלי קשר לבית ספר , להתאמן או להתחיל לנגן או לכתוב
והכי חשוב להתעלם מאנשים שעושים לך רע ולהבין שטוב לך יותר בלעדיהם
עד לפני ממש חודשיים אני הייתי תלויה ואובסיסיבית שכולם יאהבו אותי והייתי ממש מפחדת מלהיות לבד.
אין מה לפחד, לפעמים אני אפילו אוצה בזמן האחרון להיות לבד.
דמייני את עצמך פשוט חוזרת הביתה ועושה משהו שכיף לך כמו לקרןא ספר ביום גשום עם שוקו חם או משהו כל דבר, יהיה לך את זה שקט וכיפי אם יהיו לך אנשים לדאוג לגביהם? חברים זה טרחה, זה מחוייבות אין סופית להיות זמין כשצריך אוצך.
זה מתיש.
כשתביני כמה את לא צריכה אנשים אחרים בשביל אושר תצליחי להפסיק להיות תלויה.
פשוט תדמייני סיטואציות שטוב לך להיות בהן לסד
גם יש חלק בלהבים שלהיות לבד זה לא תמיד כלול ב להרגיש לבד.
את יכולה למלא את עצמך באהבה במקום בבדידות כשאת לבד ואז תהיי לבד אבל לא תרגישי
שואל השאלה:
תודה לך יעלי :)
אני אנסה להתחיל לעשות דברים לבד, אני קצת חוששת ופוחדת מזה (בעיקר עם הצעד הראשון הזה) אני בטוחה שאחרי פעם אחת אני אבין שאין בעיה עם זה ואין מה לחשוש אבל קשה לי לחשוב שאני אצליח לעשות את הצעד הראשון הזה
אנונימית