8 תשובות
כן ולא, זה ממש תלוי אם את מקפידה על ארוחות מסודרות ומשביעות או לא
ממש לא. צריך לאכול בריא מאוזן ומשביע
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני מרגישה רעבה מוזר גם שסיימתי את התפריט
אז אני מרגישה רעבה מוזר גם שסיימתי את התפריט
אנונימי
לא ממש.. צאכלי דברים יותר משביעים ואז לא תרגישי אם את רעבה כנראה הגוף שלך לא קיבל מספיק אז זה לא משנה כמות האוכל אלא מה האוכל
אנונימית
לא. את לא אמורה להישאר רעבה.
תוסיפי ירקות מבושלים או ירקות חיים לכל ארוחה
את עושה את התהליך הזה מול דיאטנית?
את עושה את התהליך הזה מול דיאטנית?
אנונימית
שואל השאלה:
לבד מה אתם ממליצים לאכול לשבוע יותר?
לבד מה אתם ממליצים לאכול לשבוע יותר?
אנונימי
בעיקר חלבון וקטניות ושייקים זה מאוד משביע
אנונימית
באותו הנושא: