10 תשובות
אולי את לא רגילה לכמויות, אכלת מספיק?
כנראה אכלת פחות ממה שצריך
שואל השאלה:
אני בן ואכלתע 1750 קלוריות היום
אני בן ואכלתע 1750 קלוריות היום
אנונימי
3 ארוחות תתמידי
ברור
נניח שכמות האוכל שהגוף שלך רגיל לצרוך זה x
אז כשאת עולה במשקל הגוף שלך צורך מעל x, וכשאת יורדת מתחת ולכן את מרגישה רעב
נניח שכמות האוכל שהגוף שלך רגיל לצרוך זה x
אז כשאת עולה במשקל הגוף שלך צורך מעל x, וכשאת יורדת מתחת ולכן את מרגישה רעב
אנונימי
כן בהתחלה זה מוזר כי לא רגילים אם זה לא מסתדר אחרי כמה ימים תנסי אולי להוסיף ירק
שואל השאלה:
אם אכלתי פחות ממה שצריך זה אומר שאני במאזן שלילי לא?
אם אכלתי פחות ממה שצריך זה אומר שאני במאזן שלילי לא?
אנונימי
בדיוק. וזה למה את יורדת במשקל
אנונימי
לא אמורים להרגיש רעב.
כנראה שאת לא אוכלת מספיק אוכל וקלוריות/ לא אוכלת את כל אבות המזון שדרושות לגוף שלך
כנראה שאת לא אוכלת מספיק אוכל וקלוריות/ לא אוכלת את כל אבות המזון שדרושות לגוף שלך
אנונימית
באותו הנושא: