6 תשובות
צריך לדעת את מי להכניס ללב זה תהליך ולאט לאט לומדים ונזהרים בהצלחה.
אנונימי
נפגעתי ממלא בנות שנכנסו לי ללב ולמדתי לקח לא להכניס אנשים ללב בחיים גם אם הם מבטיחים לי וגם אנחנו מדברים כמה חודשים
שואל השאלה:
אני לא יכולה לשלוט במי יכנס לי ללב זה קורה לבד.. ואי אוף
אנונימית
את יכולה לשלוט במי להכניס מלכתחילה
אנונימי
גם לח קורה שאני מתרכזת מאנשים שממש התחברתי אליהם, מה שעוזר לי שאני מתחברת עם אנשים אחרים ואז לאט לאט יורד לי מהם
גם אני ככה וזאת הבעיה שלי שאני נפגעת מאנשים כל הזמן, כי אני מרגישה שהם נכנסים לי ללב די מהר ואני מרגישה מחוברת ברמה עמוקה ויש לי סוג של אמפתיה כלפיהם, אבל זה לא הדדי כי אצלי זה קורה מהר..
אנונימית