3 תשובות
זה בדוק כדי ללמד אותך להתמודד עם רגשות אשמה או משהו כזה. אל תדאגי הם לא שווים אפילו אגורה.
צודקת זה באמת לא יפה מצידם.
מזדהה..
אנונימית
באותו הנושא: