8 תשובות
מסכימה, עושים מהקורונה הרבה יותר ממה שהיא.
לא , גם לי
אני מסכים, מקצינים את המצב הרבה יותר ממה שהוא, והתקשורת לא כל כך תורמת לשיפור שלו.
האמת שזה דיי מלחיץ אותי
וזה נכון הם רק מלחיצים יותר
וזה נכון הם רק מלחיצים יותר
צודקת לגמרי
מסכים לגמרי
כל העולם מתמודד עם פאנדימה רצינית מאוד. ההתפרצות ההמונית עוד תגיע בארץ כפי שהגיעה במדינות אחרות. וישראל מדינה קטנה וצפופה. משרד הבריאות עושה כל מה שהוא יכול כדי לעכב את ההתפרצות. אין כאן שום דבר מוגזם ומי שמקל ראש בזה מסכן את כולנו.
מסכים מילה במילה.
באותו הנושא: