6 תשובות
אני אישית, אומרת לאנשים לקבל את עצמם כי הייתי רוצה לקבל את עצמי. אם קשה לך לעשות את זה, ואני מבינה אותך, את צריכה ללכת לדיאטנית ולקבל תפריט מסודר, אל תתייאשי. אני בטוחה שאנשים שאומרים לך לקבל את עצמך לא אומרים את זה מכוונה רעה. בכל מקרה, שיהיה לך בהצלחה בלהרזות ומקווה שתקבלי את עצמך בסופו של דבר. ולגבי הצמחונות, תתעלמי, אל תראי שזה מפריע לך, וזה יעבור. שבת שלום:)
לאנשים תמיד יהיה מה להגיד, פשוט תגידי אם אתם לא עונים על מה ששאלתי אל תענו בכלל
שואל השאלה:
^בדיוק! אני שאלתע איך להרזות מהר, לא שאלתי איך לקבל את עצמי
אנונימית
היי אהובה הייתי באותו המקום שאת נמצאת בו כרגע וכשבאמת לא אהבתי את מה שראיתי המראה החלטתי לשנות. עשיתי תפריט של אוכל בריא ועשיתי ספורט ורזיתי.. חשוב לעשות הכל בדרך נכונה! זה בסדר לגמרי שאת רוצה להרזות פשוט תחפשי טיפים נכונים ובריאים ודרך נכונה לרדת במשקל. וזה בסדר לגמרי, זכותך לשנות את המראה זכותך לעלות או לרדת במשקל זכותך לשנות תסרוקת בשיער או כל דבר אחר שיתן לך תחושה טובה ושלמה עם עצמך!
מאמי תעשי תהליך בשביל עצמך לא בשביל אחרים תאכלי מסודר ספורט ותראי תוצאות