10 תשובות
כן בין היתר
אני לא בטוח גם עברתי לבית ספר חדש
כנראה
כן ועוד עוברת לבית ספר חדש הצילו
אנונימית
שואל השאלה:
די אני בלחץ רצח ממש רציתי שתהיה שביתה
די אני בלחץ רצח ממש רציתי שתהיה שביתה
אנונימית
למה שתאמיני זה אף פעם לא קורא ומה הבעיה כיף חוזרים לבית הספר גם ככה לא עושים כלום בבית
חחח
חחח
חחח
חחח
קפיאין.
בגלל קפיאין.
זה למה.
שתיתי כוס קפה בבוקר
זה מחזיק אותי עד הלום.
חחח
חחח
חחח
קפיאין.
בגלל קפיאין.
זה למה.
שתיתי כוס קפה בבוקר
זה מחזיק אותי עד הלום.
^קפאין נשאר בגוף בין 4-7 שעות, כנראה שאת/ה רק לחוץ :)
אני לא מרגישה לחץ
גם בימים אחרים קפיאין מחזיק אותי לזמן ממש ממושך, לא יודעת למה.
גם בימים אחרים קפיאין מחזיק אותי לזמן ממש ממושך, לא יודעת למה.
באותו הנושא: