7 תשובות
נתחיל מזה שאני יוצאת מהבית
שואל השאלה:
אבל יש לך?
אנונימי
לא יודעת עד כמה אפשר לקרוא לזה חרדה חברתית
חרדה זו מילה גדולה
נלחמת עם החרדה ויוצאת לפגוש אנשים
כנל וזה לא קל
נשימות, מכירה בחרדה ומבינה שלא יקרה לי כלום, מסיטה את המחשבות שלי בדיוק לדבר שאני צריכה לעשות כדי שלא יהיו מחשבות חרדתיות
לא יודעת אם אפשר לקרוא לזה חרדות אבל כן אני יכולה להגיד שאני ממש בלחץ
אז אני אומרת לעצמי שהכל יהיה בסדר ושמה שיהיה יהיה ושאני לא אתן לזה לשלוט בי אני מחייכת ושרה לי שיר בראש :)