6 תשובות
הכל בסדר שימי אוזניות ותשקעי במוזיקה
כיף פה בתא
לכי לסנטר _^_
אנונימי
יקרה,

תנשמי עמוק
תגידי לעצמך שזה רק בראש שלך
תפני את תשומת הלב לדברים שמשמחים אותך
תפני את תשומת הלב לכמה שיותר צבעים+צורות
כל פעם ש-חרדה מגיעה תראי לנגד עינייך את הצירוף י-ה-ו-ה ומבלי להוציא קול מהפה
************אין לראות צירופים אלו בשירותים חס ושלום***********
תראי גם את הצירוף כ-ה-ת ומבלי להוציא קול
הצירוף הזה מסייע להירגע במצבי קיצון

אל תשכחי ליהנות
כל טוב יקרה
שואל השאלה:
היה כיף האמצ
אנונימית
ברוך השם
תלכי לסנטר שם כולם ככה