6 תשובות
הכל בסדר שימי אוזניות ותשקעי במוזיקה
כיף פה בתא
כיף פה בתא
לכי לסנטר _^_
אנונימי
יקרה,
תנשמי עמוק
תגידי לעצמך שזה רק בראש שלך
תפני את תשומת הלב לדברים שמשמחים אותך
תפני את תשומת הלב לכמה שיותר צבעים+צורות
כל פעם ש-חרדה מגיעה תראי לנגד עינייך את הצירוף י-ה-ו-ה ומבלי להוציא קול מהפה
************אין לראות צירופים אלו בשירותים חס ושלום***********
תראי גם את הצירוף כ-ה-ת ומבלי להוציא קול
הצירוף הזה מסייע להירגע במצבי קיצון
אל תשכחי ליהנות
כל טוב יקרה
תנשמי עמוק
תגידי לעצמך שזה רק בראש שלך
תפני את תשומת הלב לדברים שמשמחים אותך
תפני את תשומת הלב לכמה שיותר צבעים+צורות
כל פעם ש-חרדה מגיעה תראי לנגד עינייך את הצירוף י-ה-ו-ה ומבלי להוציא קול מהפה
************אין לראות צירופים אלו בשירותים חס ושלום***********
תראי גם את הצירוף כ-ה-ת ומבלי להוציא קול
הצירוף הזה מסייע להירגע במצבי קיצון
אל תשכחי ליהנות
כל טוב יקרה
שואל השאלה:
היה כיף האמצ
היה כיף האמצ
אנונימית
ברוך השם
תלכי לסנטר שם כולם ככה
באותו הנושא: