15 תשובות
זכותה
זה מצויין
אנונימי
כל עוד היא לא כופה את זה עלי, לא משנה לי
לכל אחד ואחת יש זכות לחשוב מה שרוצים, אז בתכלס לא, זה בסדר
זכותם של כולם לבחור בכל דעה שהם רוצים, השאלה היא אם זה מוסרי, לדעתי שובינזם זה לא מוסרי גם את את אישה או שאתה גבר, הפלייה על רקע חוצני טיפשית
רע
זכותה ? כן
רע שהיא חושבת ככה?מאוד
רע שהיא חושבת ככה?מאוד
אנונימית
בעיקרון זאת זכותה. אבל לא משנה מי חושב ככה, בן או בת, זה נורא.
מזעזע שיש בנות שחושבןת ככה.
אם אתן אומרות שזכותה אז גם זה זכותו של andrew tate להגיד את הדעות שלו , בנות זה כלכך עם של צבועות .
זכותה
^ באבא חוטיאנה
זה גם מזעזע שבחורה חושבת ככה ;)
דרך אגב המשפט שלך הכי פמיסנטית חסרת זוגיות ששמעתי . כמובן ששיערות בבית השחי לא יעזרו לך כי אני בטוח שגם הבושם מתרחק מימך .
זה גם מזעזע שבחורה חושבת ככה ;)
דרך אגב המשפט שלך הכי פמיסנטית חסרת זוגיות ששמעתי . כמובן ששיערות בבית השחי לא יעזרו לך כי אני בטוח שגם הבושם מתרחק מימך .
שתעשה מה שבא לה בעיה שלה לא שלי
^ המשפט הכי גיי ששמעתי בחיי.
ואף אחד לא אמר שזו לא זכותו, זה פשוט מזעזע שיש יצור חי שחושב ככה.
ואף אחד לא אמר שזו לא זכותו, זה פשוט מזעזע שיש יצור חי שחושב ככה.
זכותה אבל זה כן רע
באותו הנושא: