11 תשובות
חלקה
היא לא.
לא
כן.
כן ללא ספק כן. למרות שיש נשים חזקות ופמיניסטיות..אבל היחס אל נשים הוא די שוביניסטי
בתור מאמינה, כן
כל התנך זה רק על בנים בתור השולטים, מי שעולה מצליח ועובד את ה' והנשים כמו חפץ
כל התנך זה רק על בנים בתור השולטים, מי שעולה מצליח ועובד את ה' והנשים כמו חפץ
אנונימית
כן, אבל בואו לא נשכח שהיא גם נכתבה לפני הרבה מאוד זמן אנחנו במציאות שונה לגמרי
יש שם כמה דברים שוביניסטים אבל אני חושבת שזה בגלל התקופה
אנונימית
לא
מי שבאמת לומד את התנ"ך, שואל שאלות ובודק כמה פעמים ממי הוא שומע את התשובות יכול לראות בבירור שזה ממש לא ככה..
מי שבאמת לומד את התנ"ך, שואל שאלות ובודק כמה פעמים ממי הוא שומע את התשובות יכול לראות בבירור שזה ממש לא ככה..
חלקה כן למשל אני למדתי בגמרא שאישה היא טומאה וכו'...
באותו הנושא: