10 תשובות
בנות גבוהות זה הכי יפה.
זה גובה מושלם מה את מדברת
את לא נמוכה או גבוהה בכלל את ממוצעת
מרגיש לי שחושבים שנמוך זה חמוד וגבוה זה יפה
גם אם תעברי ת70-75 יש מספיק גברים שירצו לצאת איתך, פשוט גברים יעדיפו לצאת עם בחורה נמוכה מהם
הם לא. תאמיני לי, גובה מהמם
אנונימית
לא נמוך ולא גבוה. הלוואי והחברה הבאה שלי תהיה בגובה הזה חח
זה עיניין של טעם אני בטוח שיבוא האחד שיאהב אותך איך שאת
אני בגובה הזה ומתה להגיע למטר שבעים, זה הכי יפה, חומד.
להיות גבוהה זה הדבר הכי יפה שיש
פעם ממש לא אהבתי אץ זה אבל עכשיו אני הכי אוהבת את זה בעולם ותמורת שלום אני לא אהיה נמוכה
ולגבי בנים, אשמתם שהם מפסידים אותך רק בגלל הגובה שלך.
אנונימית
תקשיבי בובי אני נמוכה בעצמי ואני גם חסרת ביטחון לגבי הגובה שלי ותני לי לספר לך סוד בנים לא אוהבים רק נמוכות כן הלם הלם הלם
שטויות, לרוב הבנים ממש לא אכפת מגובה של בנות.
דווקא לרוב הבנות עושות פוזה ולא אוהבות נמוכים