10 תשובות
אוקיי טים טןני
אנונימית
זה בסדר גמור
זה ממש סבבה מה
אני בגובה שלך ואני בת 19 הכל טוב
אני בת 16 1.58 אני מתה, מתרגלים, ואל תהיי חסרת ביטחון לגביי זה, זה יפה להיות נמוכה
אנונימית
אל תדאגי זה חמוד ממש להיות נמוכה ואת בטח בעתיד תגבהיי עוד קצת וזה יהיה גובה מושלם. אני 1.62 בגיל שלך ומרגישה ענקית ואני מפחדת לגבוה עוד
אנונימית
אני 1.52 בגיל 20 וזה לא מנע ממני אופציות בחיים
הכל בסדר ;)
זה בסדר גמורר
אני בת 13 ו1.48 :,)
לא גבהתי מכיתה ה-_-
זה סבבה אחותי, את גם עוד תגבהי
תאכל טוב תישן בשעות נורמאליות