17 תשובות
סיס הלוואי עליי להיןת גבוהה, אני 1.65 ואני רוצה לפחות עוד 5 ס'מ
מה זה יפה רצח מה יש לך
גובה זה ממש יפה לבנות לדעתי, רוב הדוגמניות בעולם גבוהות
אחותי זה הכי יפה גבוהות וארוכות
אנונימית
מה זה ממש יפה אני רק 1.63
אנונימית
יואו , אני גם בדיוק ככה מרגישה ( אני גם נורא גבוהה).
תאמיני לי גובה זה שווה רצח
אני נמוכה ממש הייתי מתה לעוד איזה 10 ס'מ
סתמו 1.60+ אתן לא נמוכות אני פאקינג 1.49
אנונימית
שמעי גם אני הרגשתי ככה אבל דודה שלי שהיא נמוכה פשוט שכנעה אותי כמה זה נותן כוח וזה יפה . אם את רוצה שאני אפרט דברי איתי בפרטי
להיות גבוהה זה יפה (עד גבול מסויים) ולא אין לך דרך להפוך לנמוכה חח אבל תראי ותקראי את מה שרשמתי ותביני שלכל גובה יש יתרונות משלו - אני 1.57 והייתי רוצה עוד איזה 5 סנטימטרים אבל לפי הבדיקת כף היד שלי אני לא אגבה יותר.. ולמרות שזה מבאס אותי למדתי להשלים עם זה ולהבין שאין לי מה לעשות, פשוט אני מנצלת את ההיתרונות בלהיות נמוכה נניח שהיינו בטיול שנתי וזחלנו במהרה כולם דפקו תראש חוץ ממני :) אז פשוט אני לומדת להסתכל על הדברים הטובים בגובה שלי. תסתכלי על הדברים הטובים שהגובה שלך נותן לך וככה תרגישי טוב יותר לגביו
הלוואי עליי להיות גבוהה אני אפילו לא בממוצע תאהבי את הגובה שלך כי זה באמת דבר יפה!! ותאמיני לי מלא בנות רוצות להיות גבוהות
להיות גבוהה זה ככ יפה זה מרשים ועדין
לא סתם כל הדוגמניות גבוהות..
אנונימי
^מסכימה, אבל דוגמניות גבוהות בגלל שהבגדים צריכים להיראות עליהן טוב, לא כי זה יפה
אנונימית
אוקיי לטעמי האישי זה יפה מאוד
אנונימי
מה הגובה שלך, שזה כל כך פוגע בך?
חוץ מזה לדעתי נשים גבוהות ממש יפות