23 תשובות
מה הגיל?
שואל השאלה:
אוף אין לי סיכוי
אנונימית
שואל השאלה:
13.7 כזה
אנונימית
יש לך, אמנם קטן, אבל יש לך.
גם 1.60 זה מעולה הלוואי עליי :/
יש מצב שתגבהי ,
יש לך גובה מהמם , לא נמוך ולא גבוה.
ואני לא חושבת שיש לך סיכוי להגיע ל1.70 .
אנונימית
אז יש לך זמן
וסתם שתדעי שאת נחשבת גבוהה לגיל 13.
אנונימית
לא נראלי שתגיעי ל170, כנראה 165
יש סיכוי ממשיכים לגבוה עד 3 שנים מקבלת מחזור
הגובה שלך מןשלם מה-
שואל השאלה:
תיקון - אני 163 בערך
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם 163 חחח כתבתי טעות אבל הממ אני פשוט ממש רוצה להיות 173 מאז שאני ממש קטנה ואני מרגישה שאין לי סיכוי
אנונימית
שואל השאלה:
:( לא מרגישה שיש לי סיכוי לצערי^^
אנונימית
שואל השאלה:
אוי את ממש חמודה בא לי לתת לך פרח אבל אין לי בלי קשר ממש תודה ❤
אנונימית
הגובה שלך יהיה בסביבות ה1.68 לדעתי וזה נחשב גבוה אבל לא מדי!
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אני מקווה שלפחות 168^
אנונימית
שואל השאלה:
לאא את מדהימה הממ באמת תודנ
אנונימית
שואל השאלה:
יאו תודה 3>
אנונימית
את תגבהי,וכם אם לא את מהממת כפי שאת תמיד תזכרי את זה
רק שתדעי שעכשיו את בגובה הממוצע לנשים בישראל! אז אל תדאגי לגבי זה...
שואל השאלה:
תודה לכולכם!
אנונימית