5 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט מרגישה כאילו אני עושה משהו לא בסדר שצריך להתבייש בו כאילו
איך לא אכלת מ2 עד 10 וואו
שואל השאלה:
קמתי בבוקר פשוט עשיתי ריצה הלכתי לעבודה ובעשר בלילה שהגעתי התחלתי לאכול
זה לא בסדר את צריכה לאכול 3ארוחות. ביום נייראלי
האמת שזה לא כזה נורא לדעתי אני גם סוג של מתחילה לאכול בשעות מאוחרות. אני כבר שנתיים אוכלת לפי שיטת צום לסירוגין לא כדי לרדת במשקל פשוט זה אורח חיים שטוב לי ומתאים לי אני קמה ב6 בבוקר ואוכלת ב16:00-14:00 משהו כזה פשוט בזמן שאת אוכלת תאכלי את כל הקלוריות שאת צריכה
אנונימית