9 תשובות
הכי כיף לבד :) זמן לשחרר את הראש ולחשוב טוב.
שואל השאלה:
אבל זה לא מביך ללכת לבד?
אבל זה לא מביך ללכת לבד?
אנונימית
מביך? למה מביך? מישהו מסתכל או את מעניינת אותו? כולם עסוקים בדברים שלהם למי את דופקת חשבון? לכי תהני תשמחי ... אפשר לחשוב כולם מתעסקים בך או אומרים וואי וואי היא לבד.. וגם חברים שלך לא חייבים לדעת מזה או כל צעד שאת עושה בחיים.
תלכי לבד. תביאי איתך ספר או משהו כזה. זה זמן טוב לשחרר מחשבות.
תלכי גם אני הולכת עוד מעט
לכי לבד הכי כיף
שואל השאלה:
אתם לא חושבים שאני ארגיש כזה אי נעימות? גם לא בא לי שיתחילו לדבר איתי פתאום ערסים וכאלה
אתם לא חושבים שאני ארגיש כזה אי נעימות? גם לא בא לי שיתחילו לדבר איתי פתאום ערסים וכאלה
אנונימית
זה לא מביך ואפילו כיף הכי חשוב שתשמרי על עצמך אם את הולכת לבד אז במיוחד..
באותו הנושא: