7 תשובות
כע כפרע
ואם את יפה אולי יהיה לך מזל ותשכבי עם גבר כפרע
אנחנו אוהבים אתכן לבד בים ככה אפשר לתקוף
ואם את יפה אולי יהיה לך מזל ותשכבי עם גבר כפרע
אנחנו אוהבים אתכן לבד בים ככה אפשר לתקוף
אנונימי
אנונימי מצחיק אותי
בואי איתי סיס
תכתבי לי בפרטי רק
תכתבי לי בפרטי רק
ברור, הכי כיף
רק תתרחקי מאנשים מטרידים
עריכה: מי שמתחתיי צודקת, לא נראה לי זה מומלץ. אי אפשר לדעת את מי תפגשי שם
רק תתרחקי מאנשים מטרידים
עריכה: מי שמתחתיי צודקת, לא נראה לי זה מומלץ. אי אפשר לדעת את מי תפגשי שם
את האמת, לא חושבת שכדאי ללכת לים לבד. עם כמה שזה עצוב, עדיף שתהיה איתך מישהי/מישהו (שאת סומכת עליו) במיוחד אחרי כל הכותרות של הימים האחרונים.
ובעניין החברות, תנסי להציע למשפחה או חברות אחרות שאת פחות בקשר איתן
ובעניין החברות, תנסי להציע למשפחה או חברות אחרות שאת פחות בקשר איתן
אנונימית
שואל השאלה:
בואיי^^^
בואיי^^^
אנונימית
כן אני הרבה פעמים הולכת לבד זה כיף עם שירים
באותו הנושא: