6 תשובות
לא
סרטים זה משעמם לבד
אבל ללכת לים זה כיף גם לבד
ההפך לדעתי...
בשביל סתם סרטים לא צריך ללכת עם חברים^
כן לגמרי, זה יכול להיות מהנה גם לבד. ואם יש לך אחים, אחיות, בני דודים את/ה לגמרי יכול/ה ללכת איתם
סרט זה הכי כיף עם חברים לדעתי
אבל זאת רק דעתי אולי אצלך זה שונה
כן לכי לבד את תמיד תוכלי להכיר בכל מקום חברים ואולי על הדרך תפגשי חברים שתלכי איתם בהמשך:)