9 תשובות
כןן לכי אני גם לפעמים הולכת וזה ממש לא מוזר זה דווקא ממש מנקה את הראש
ברור, במיוחד חתיך בן 40 כמוך
כןכןן אין שום דבר מוזר בללכת לבד ואם כבר ההפך.
I:
לא, הים מאוד מסוכן תמיד עדיף עוד מישהו איתך
שואל השאלה:
אני הולכת לים לבד רק אם אני גולשת אבל סתם לשבת בים זה לא מוזר
קחי אוזניות ולכי
לא תלכי עם מישהוו
וזה לא מוזר
כן