10 תשובות
לא בהכרח.
תלוי בבן אדם
לכל אחד אחרת
לא תמיד אצל כל אחד זה שונה
תלוי בבן האדם, אצלי היא החמירה
תלוי איך מטפלים ועוד הרבה דברים
לא, זה אמור לדעוך שעוברים טיפול מותאם שלא מטפלים בזה זה מחמיר
שואל השאלה:
ועוד משהו כדאי לנסות cbt? אם זה לא יעזור זה בטח לא יזיק נכון
ועוד משהו כדאי לנסות cbt? אם זה לא יעזור זה בטח לא יזיק נכון
אנונימי
עדיף להתגבר ולנסות להחמיא לאנשים רנדומליים ככה ליצור ביטוח כמו "את ממש יפה" או "נעליים יפות איפה קנית"
חרדה חברתית (כמו רוב החרדות) דועכת ככל שהחיים עוברים. אבל לא במהירות מן הסתם, אז מעדיפים לטפל כדי להקל על הסבל. סביב גיל 40 יש ירידה מאוד משמעותית בהשוואה לגילאי ההתבגרות ו20.
באותו הנושא: