התחברות
הרשמה
אכלתי ארוחה יחסית גדולה ושתיתי מים ו
יש לי להקיא מהבחילה אבל אני יש לי פחד מהקרות ואני לא רוצה להשאר עם הבחילה ועם האוכל כי זה אוכל עם טעם מגעיל להקיא
24 ביולי 2022, 14:10
ארוחות
אוכל
מים
תשובה אחת
תנוחי טיפה, תנסי אולי ללכת טיפה
P
Porcelain doll
באותו הנושא:
אכלתי ארוחה גדולה ושלוש חתיכות עוגה לאכול מחר ארוחת בוקר?
אכלתי עכשיו ארוחה גדולה יחסית זה בסדר אם אני ארקוד או שאני צריכה לחכות קצת?
אני אכלתי כל היום 2 ענבים ועכשיו אני מתחילה להיות מאוד רעבה יש רעיונות לארוחה גדולה??
היום אכלתי שני משלושים פיצה ומקדונלדס ארוחה יחסית גדולה אבל זה חד פעמי, אני אשמין?
אם לא אכלתי ארוחת בוקר אבל אכלתי ארוחת צהריים גדולה, זה מתאזן נכון?
אכלתי ארוחה גדולה ומשביעה ואני עדיין רעבה,כדאי לי לאכול עוד משהו?
אתמול אכלתי ארוחת צהריים גדולה ועדיין אני מרגיש רעב חזק, וארוחת ערב והיום בבוקר אכלתי ארוחת בוקר יחסית גדולה ועדיין..
שתי חתיכות גדולות יחסית של עוגה זה אותו קולריות בערך כמו ארוחה?
אם אכלתי היום די הרבה ומחר יש לי ארוחה גדולה, לאכול עד הערב תפוחים?
אפשרי לשקול 3 קילו יותר בערב או שכנראה השמנתי? אכלתי יחסית ארוחה גדולה
אכלתי ארוחה גדולה עכשיו אבל אני עדיין ממש רעבה מה לאכול ?