5 תשובות
אם השיער שלך לא חלק זה לא בטוח יצא יפה
אנונימית
אם את מתחרטת בסוף אז ייקח זמן עד שיצמח מחדש. אבל תכלס אם את רוצה לכי על זה, לי יש וזה ממש נחמד
חסרונות עם יש רוח אז הפוני נראה לרוב פעמיים זוועה
גשם גורם גם לפוני לראות זוועה
ועם יש יום חם הפוני נדבק לך למצח וזה לא הכי כיף במיוחד
וכל הזמן זה להתעסק בפוני עם פן שזה אומר להרוס את השיער (לייבש אותו)
וגם לא לכל אחד מתאים פוני
יש לי את זה ואין כל כך חסרונות חוץ מזה שאת לא יכולה לעשות קוקו נמוך הפוני כל הזמן יצא
יש תסרוקות שאת לא יכולה לעשות עם פוני