8 תשובות
בתשובה אחת: אין אדם מושלם
ואם היה "אדם מושלם" אז בגלל שהוא כזה הוא לא יכול לעשות טעויות
ברגע שמישהו עושה טעות אפילו הכי קטנה זה הופך אותו ללא מושלם
כמו שעכשיו הייתי יכולה לכתוב משהו לא נכון זה הופך אותי גם ללא מושלמת
ואם היה "אדם מושלם" אז בגלל שהוא כזה הוא לא יכול לעשות טעויות
ברגע שמישהו עושה טעות אפילו הכי קטנה זה הופך אותו ללא מושלם
כמו שעכשיו הייתי יכולה לכתוב משהו לא נכון זה הופך אותי גם ללא מושלמת
כן. כי אין דבר כזה.
וגם אם יש. יהיו לו מלא טעויות מהיותו מושלם כי אם הוא מושלם הוא יסכים לכל דבר אולי ולא ישקול דברים בצורה טובה.
וגם אם יש. יהיו לו מלא טעויות מהיותו מושלם כי אם הוא מושלם הוא יסכים לכל דבר אולי ולא ישקול דברים בצורה טובה.
אין דבר כזה אדם מושלם,וכל אחד יכול לטעות בחיים.
שואל השאלה:
אז אם בן אדם "מושלם" עושה טעות אז הוא לא באמת מושלם? וזה אומר שאין אף בן אדם מושלם?
אז אם בן אדם "מושלם" עושה טעות אז הוא לא באמת מושלם? וזה אומר שאין אף בן אדם מושלם?
נגיד שיש משהו שהוא נותן למחלוקת טוב ורע זה עניין סובייקטיבי אז הוא לא יכולת להיות מושלם כי אין לו את התשובה המושלמת
מה שהוא כתב^ אם הוא בעד הפלה חצי אנשים יהגיד הוא צודק שאישה תחליט לבד אל גוף שלה וחצי השניי יהגיד זה רצח... וכ'ו
לא,
אבל אם הוא מושלם הוא לא אדם
אבל אם הוא מושלם הוא לא אדם
הטעות של בן אדם מושלם, היא להיות בן אדם מושלם.
באותו הנושא: