8 תשובות
אנחנו עם רעיל שלא מסוגל לקבל את האחר בגלל גזע דת מין משיכה מינית ואפילו דרך לבוש, יש פה כת ענקית שתוקפת את כל מי שלא תומך בראש ממשלה שהם רוצים והפילוג הכי גדול שנוצר בארץ אי פעם נגרם בגלל אותו ראש ממשלה מושחת שלא מוכן אפילו לנסות לפתור את אחד הסכסוכים הכי גדולים בעולם.
שואל השאלה:
חוץ מזה ? יותר בממשלה בצהל אבל חסרונות ממש לא בקטנה
חוץ מזה ? יותר בממשלה בצהל אבל חסרונות ממש לא בקטנה
אנונימי
גזענות הומופוביה ובכללי לקבל אנשים
שואל השאלה:
barmeleh זה ככה בכל העולם
barmeleh זה ככה בכל העולם
אנונימי
גזענות ועוני
חחח את יודעת זה לא משהו מיוחד רק של יהודים זה משהו שיש בכל העולם מה שאמרת לא מאפיין את כל העם היהודי ^
אנונימית
איך יפתרו אתהסיכסוך כשאין פרטנר ? המנהיגים שלהם מעודדים מחבליפ נגד יהודים אז איך אפשר לעשות שלום ככה ?
אנונימית
וזה אומר שזה לא חיסרון?
באותו הנושא: