5 תשובות
לא ממליצה
הרבה אומרות שהוא נהרס מהר, הכבל נשרף, הפלסטיק נמס..הרבה בעיות תקני אחד איכותי בסופר פארם כבר עדיף..
הרבה אומרות שהוא נהרס מהר, הכבל נשרף, הפלסטיק נמס..הרבה בעיות תקני אחד איכותי בסופר פארם כבר עדיף..
לדעתי ממש לא כדאי
לא חושבת שכדאי הוט לא איכותי בכלל
לא חושבת שכדאי לך
עדיף כבר שתקני מחליק איכותי שיעבוד כמו שצריך ותוכלי להשתמש בו גם לשאר השיער אם את רוצה
אי אפשר לסמוך על שיין בדברים האלה
עדיף כבר שתקני מחליק איכותי שיעבוד כמו שצריך ותוכלי להשתמש בו גם לשאר השיער אם את רוצה
אי אפשר לסמוך על שיין בדברים האלה
אני פחות ממליצה כי הוא כנראה זול ויתקלקל מהר.. חבל על הכסף
אנונימית
באותו הנושא: