9 תשובות
שואל השאלה:
למה לא עצה תעזור לי לכוון קצת ואתם לא היחידים שאני שואלת ככה שכל ההצעות מתערבבות
תודה !
למה לא עצה תעזור לי לכוון קצת ואתם לא היחידים שאני שואלת ככה שכל ההצעות מתערבבות
תודה !
אנונימית
אמרת בעצמך בפירוט את המילים "שירות לאומי".
הייתי בול כמוך 45 רפואי והורדתי ל21 אחרי מלא התלבטויות. הבנתי שימרחו אותי ושאקלף תפוחי אדמה עם פרופיל כזה...
בסוף בסוף החלטתי שירות לאומי. ועוד מעט מסיים שנה ראשונה ומקווה להמשיך לשנייה
הייתי בול כמוך 45 רפואי והורדתי ל21 אחרי מלא התלבטויות. הבנתי שימרחו אותי ושאקלף תפוחי אדמה עם פרופיל כזה...
בסוף בסוף החלטתי שירות לאומי. ועוד מעט מסיים שנה ראשונה ומקווה להמשיך לשנייה
שואל השאלה:
חחח אני פשוט לא בטוחה
חחח אני פשוט לא בטוחה
אנונימית
אני מכיר את המצב בול.
צריכה לחשוב עם עצמך בלבד. והמשפחה.. שמכירים אותך בגיוק כמו את עצמך
צריכה לחשוב עם עצמך בלבד. והמשפחה.. שמכירים אותך בגיוק כמו את עצמך
סתם ככה היית פוסלת גבר על זה שעשה לאומי ולא צבא מבעיה רפואית?
שואל השאלה:
לא פוסלת על זה
לא פוסלת על זה
אנונימית
קודם כל לא בהכרח יפגע לך בדת
אני אישית דתייה ובצבא ונכון זה אתגר אבל אם את עומדת בעקרונות שלך אז אין סיבה שיפגע
לגבי יום המאה את יכולה לנסות ולבקש יום המאה נוסף ואז לראות כמה תקבלי
ולגבי זה שחסמו אותך כי כנראה הצהרת שאת דתיה
ופחות תתרמי כי הם יבחרו לך לאן אני חושבת שזה לא נכון ממש לא נכון
ולפי הכתיבה לדעתי את נוטה לשירות לאומי אז כדאי לך ללכת לשם ויש עדיין מקומות
ואל תזלזלו בתפקידים עם פרופיל נמוך יש המון תפקידים עם פרופיל נמוך חשובים מעניינים וטובים
אני אישית דתייה ובצבא ונכון זה אתגר אבל אם את עומדת בעקרונות שלך אז אין סיבה שיפגע
לגבי יום המאה את יכולה לנסות ולבקש יום המאה נוסף ואז לראות כמה תקבלי
ולגבי זה שחסמו אותך כי כנראה הצהרת שאת דתיה
ופחות תתרמי כי הם יבחרו לך לאן אני חושבת שזה לא נכון ממש לא נכון
ולפי הכתיבה לדעתי את נוטה לשירות לאומי אז כדאי לך ללכת לשם ויש עדיין מקומות
ואל תזלזלו בתפקידים עם פרופיל נמוך יש המון תפקידים עם פרופיל נמוך חשובים מעניינים וטובים
שמעי עם כל החסרונות שהבאת דוגרי עדיף שירות לאומי, זה גם לא מסוכן כמו להתגייס
אנחנו האחרונים שנוכל לתת עצה שקשורה לבחירה בחיים שלך, אבל בהצלחה בהכל!
באותו הנושא: