7 תשובות
שואל השאלה:
^ גם אני חושב, כשאני מחזיק את הפלאפון במהלך ההליכה זה קצת מכביד עליי, כי אני מרגיש שקשה לי ללכת מהר.
אנונימי
למה שתחזיק אותו, הוא תמיד יכול לעוף לך לקיבינימט, אל תיקח סיכון, תהיה חכם, סתם וטפ ברצינות, למה שתיקח אותו, אתה הולך לעשות סיבוב ואם אתה לא שומע מוסיקה למה צריך?
בדיוק. ואם יותר נוח לך לשים בכיס אז תשים בכיס :)
שואל השאלה:
^^ אני יוצא להליכה יחסית קצת מאוחר באזור השעה 7 בערב, וגם אני הולך הרבה מאוד איזה 10 ק"מ, 11 ק"מ כל הליכה ואני חוזר באיזה 9 וחצי בערב ואמא שלי מתחילה לשלוח לי הודעות כאילו אני איזה ילד בן 10.
אנונימי
זה לא משנה.. לדעתי יותר נוח לשים בכיס וללכת בחופשיות
כל עוד זה לא מפריע לך מזה משנה
לא ממש משנה