5 תשובות
לא, אתה לא יכול לעלות 20 קילו בחודשיים
יותר מזה, אכילה מופרזת כזאת יכולה לפתח לך בעיות בקיבה (אולקוס למשל) אתה מקסימום יכול לעלות איזה 5 קילו (אם אתה רק בתחילת הדרך ואתה באמת רזה) וזהו
בהצלחה
לשאלתך למטה בערך אולי חצי שנה/ 8 חודשים יקח לעלות 10 קילו
בחודשיים?
לא אחי אתה לא יכול להעלות ככה גם אם תאכל כמו פאוורליפטר
ואם תאכל כמו פאוור ליפטר אתה פשוט תעלה בשומן ותהיה שמן
אפילו בשנה אתה לא תעלה 20 קילו של שריר. תקשיב בניית מסת שריר זה תהליך מאוד מאוד איטי. אנשים פה חיים בסרט שהם יכולים להשיג god tear physiques
אנונימי
שואל השאלה:
לא 20 אז 10 כמה זמן אתם חושבים שזה יקח לי?
אנונימי
10 קילו של מסת שריר נקי בשנה ורק אם יש לך גנטיקה טובה ואתה עושה הכל הכל נכון
אנונימי