11 תשובות
אם את/ה עושה את זה נכון אז בכלל לא
אנונימית
ממש לא
אבל זה תלוי אם את בתת משקל
את אצל דיאטנית או עושה את זה במודע ואת מבינה בזה זה מצויין

לא, אז דיי
אני כל יום קילו פחות קילו יותר
אנונימית
לא חושבת
לא זה אחלה אני בחיטוב ואני יורד כזה קילו בשבוע העיקר שתעשי את זה חכם ותביני מה את עושה
ההמלצה השבועית לבן אדם ממוצע זה לרדת בין חצי קילו לקילו אז זה לא מסוכן אם עושים את זה נכון
על הגבול
לא
תלוי בהמון דברים, לא בהכרח
לא כי שבוע זה די הרבה זמן יחסית לקילו
L0