5 תשובות
כן
שואל השאלה:
אבל זה ילדותי לדעתכם? פשוט בא לי שהוא ישים לב שהוא לא היה בסדר
ויבקש סליחה
אבל מצד שני הקשר נותק והוא שיחק משחקים
אבל זה ילדותי לדעתכם? פשוט בא לי שהוא ישים לב שהוא לא היה בסדר
ויבקש סליחה
אבל מצד שני הקשר נותק והוא שיחק משחקים
אנונימית
לא חייבת לחסום פשוט לא לשלוח הודעות..
לא חייב לחסום מה זה יעזור לך? אם הוא כותב לך אל תעני ופשוט אל תכתבי לו
למה שתחסמי זה מוזר
אם את רוצה ממנו תשומת לב אז תכתבי לו שנפגעת
זה חד משמעית מעשה ילדותי
אם את רוצה ממנו תשומת לב אז תכתבי לו שנפגעת
זה חד משמעית מעשה ילדותי
באותו הנושא: