5 תשובות
תכתבי לה שאת רוצה לחזור לקשר
שואל השאלה:
אבל לא דיברנו כבר שנה, פשוט אני אכתוב לה שאני רוצה לחזור לקשר? זה לא קצת צבןע?
אבל לא דיברנו כבר שנה, פשוט אני אכתוב לה שאני רוצה לחזור לקשר? זה לא קצת צבןע?
אנונימית
גם לי יש חברה שלא דיברנו שנתיים ואז חזרנו לקשר
שואל השאלה:
ואיך חזרתן?
ואיך חזרתן?
אנונימית
מאז שנולדנו אנחנו מכירות ואמא שלי ושלה חברות ואז שגם אנחנו והם ניתקו קשר להרבה זמן הם דיברו פעם אחת ואז גם אנחנו נפגשנו וחזרנו לקשר
באותו הנושא: