5 תשובות
תכתבי לה שאת רוצה לחזור לקשר
שואל השאלה:
אבל לא דיברנו כבר שנה, פשוט אני אכתוב לה שאני רוצה לחזור לקשר? זה לא קצת צבןע?
אנונימית
גם לי יש חברה שלא דיברנו שנתיים ואז חזרנו לקשר
שואל השאלה:
ואיך חזרתן?
אנונימית
מאז שנולדנו אנחנו מכירות ואמא שלי ושלה חברות ואז שגם אנחנו והם ניתקו קשר להרבה זמן הם דיברו פעם אחת ואז גם אנחנו נפגשנו וחזרנו לקשר