9 תשובות
לא בהרכח
לא דווקא לא
שואל השאלה:
אם כן..מה אני צריכה לשנות?
אנונימית
לא.
אבל החלק עם זה שאת שונאת ברכות..
אם זה אישי, תשאירי את זה אבל לפי דעתי זה מיותר (:
(רק הצעתי חח את לא חייבת להוריד את זה;
קצת כי אין כאן שום דבר אישי... תנסי להוסיף באמצע איזה שורה עם בדיחה פרטית שלכם או משהו
אבל גם אם לא אז זה בסדר
לא ממש
מה שכן תורידי את החלק שאת שונאת ברכות
ותוספי דברים אישים, כגון חוויות, מתי היא הייתה לצידך, מה את אוהבת בה....
אנונימית
כדאי שתוסיפי דברים שמייחדים שזה ממך (תמיד נותנת לכולם השראה, ומוציאה מעצבות, כמו אז ב..... כש..... ואת היית היחידה שעודדת אותי ועזרת לי כנגד כל הסיכויים.... וכו)
שואל השאלה:
תודה❤❤
אנונימית