6 תשובות
תעקוב אחריה ותנסה לכתוב לה היי מה קורה
שואל השאלה:
כן אבל איך אני ממשיך מכאן? אחרי ההי מה קורה
כן אבל איך אני ממשיך מכאן? אחרי ההי מה קורה
אנונימי
קודם כל שתענה ואז..
תעשה לה עוקב ... לייקים ואז תשלח לה היי זוכרת אותי?
היי, זוכרת אותי...?
לאחרונה חשבתי עלייך ורציתי לדבר איתך... אם את לא מעוניינת, מבין לגמרי.
ואז תשאל למה היא ניתקה קשר
לאחרונה חשבתי עלייך ורציתי לדבר איתך... אם את לא מעוניינת, מבין לגמרי.
ואז תשאל למה היא ניתקה קשר
שואל השאלה:
אין טעם לשאול אם היא זוכרת אותי, כי אני כבר יודע שהיא לא
אבל תודה בכל מקרה
אין טעם לשאול אם היא זוכרת אותי, כי אני כבר יודע שהיא לא
אבל תודה בכל מקרה
אנונימי
באותו הנושא: