59 תשובות
היה לו רגשות...
אם לא הבנת עד עכשיו כנראה הוא רצה אותך וזה פגע בו אז הוא מתרחק ממך, אני לא מאשים אותך אבל אין לך מה לצפות שהוא יבקש סליחה כי הוא נפגע, אולי להתרחק ממך זו לא הדרך הכי טובה אבל הוא נפגע
שואל השאלה:
אבל יש צורה לדבר...הוא לא חושב עליי? גם בי זה פגע שהוא דיבר ככה למה הוא מתנהג כמו תינוק
אנונימית
אם את ההיא מהשאלה מהחמות לפני כמה ימים אז תביני שהוא לא מאוהב בך או משהו, אלא פשוט חשב שאת שלו והיה רכושני
אז נפגע לו האגו, לא הרגשות.
הוא פלייר
אנונימית
כמו שרשמו היה לו רגשות אלייך
בתור אחד שגם לו קרה מקרה כזה וניתקתי עם הידידה קשר
כי זה פשוט כואב

זה לא כיף לו לשמוע שיצאת לדייט מבטיח לך
אנונימי
שואל השאלה:
אז לשלוח לו הודעה? משהו?? חשבתי לכתוב לו "סליחה אם נפגעת"
אנונימית
הוא אהב אותך! תמצאי דרך להחזיר אותו
תכתבי לו משהו!!
שואל השאלה:
הוא מדבר עם מלא בנות אז קשה לי להאמין שהוא באמת הרגיש משהו דווקא אליי, אבל בסדר.
אשלח לו "סליחה אם נפגעת ושבת שלום"
אנונימית
אולי עדיף שתכתבי לו רוצה לפתוח את הנושא ולא סליחה כי לא אמרת משהו פוגע רק שיתפת אותו תנסי לפתוח את הנושא
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת, יש לציין שהוא קצת חסום רגשית נראלי כי הוא נפגע בעבר, אז הוא די סגור לגבי הרגשות שלו. אבל אני אראה כבר מה אשלח לו
אנונימית
תנסי לפתוח אותו לא בכוח אלא בשכל
אנונימית
שואל השאלה:
"רוצה לדבר על מה שקרה...?"

ככה זה בסדר?
אנונימית
לדעתי כן אבל את יכולה להוסיף איזה סמיילי חושב
אנונימית
אהובה, את לא אשמה בשום דבר. הוא בחר להתנהג ככה בילדותיות וטיפשות.
לא בעיה שלך שאין לך רגשות אליו, סביר להניח שגם לא ידעת שהוא באמת בעניין שלך וסך הכל שתפת אותו שיש לך דייט- משהו שלגיטימי לשתף בו חברים.
אם הוא מתנהג ככה ולא מוכן בגלל זה להיות בקשר איתך, אז זאת הבחירה שלו
אל תחפשי אותו, בטח שלא לרדוף אחריו.
תשקיעי את הזמן הזה במי שרוצה להיות איתך באמת.
מי אמר שאין לה רגשות אליו
יש לך רגשות אליו?
אנונימית
כי היא יוצאת עם בחור אחר.
למה שיהיה לה רגשות אליו בזמן שהיא יוצאת עם מישהו אחר?
את לא אשמה, לא עשית שום דבר רע, הוא סתם נפגע ומותר לו את לא יכולה לשלוט ברגשות שלו אין לך שום דבר לעשות בנוגע לזה
שואל השאלה:
האמת שהיה לי רגשות פעם, וניתקתי קשר אבל אחכ הוא סיכם שנהיה ידידים כי כיף לו לדבר איתי
וזה מה שהיה
עד הרגע שהוא התהפך 0_0
אנונימית
בסדר, מה שהיה בעבר לא רלוונטי.
סיכמתם שאתם נשארים חברים טובים, זהו.
זה שהוא עכשיו תפס רגשות ומתעצבן על זה, זה כבר עניין שלו
מסכימה ומחזקת
אנונימית
הוא כנראה דלוק עלייך וזה שהוא מדבר עם בנות אחרות הוא כנרא רוצה לגרום לך לקנא
צרות של עשירים
ממש לא בוגר מצידו.
כנראה שהיה לו רגשות אלייך, אבל זה דרך ממש ילדותית להתמודד עם זה וחסרת רגישות כלפייך
למה שהוא יחזור ויבקש סליחה אחרי שפגעת בו ככה? למה נראה לך זה בסדר לרצות שיחזור לדבר איתך ולשחק בו ככה? תעשי לו טובה ואל תכתבי לו כלום, תניחי לו זה קשה, ואם הוא יחזור לדבר איתך *זה לא יעשה **לו** טוב*
איך היא פגע בו הוא ידיד שלה וזה לגיטימי לספר דברים אחד לשני
הוא נפגע בן אדם לא מגיב ככה סתם, ואם היא לא ראתה את מה שהוא מרגיש כלפיה ולא שמה אותו באופן ברור בפרנד זון, היא פגעה בו, ולרצות לחזור לדבר עם בן אדם עם רגשות מעבר לידידים זה רצון להתעלל בבן אדם
אז אתה אומר שהיא פגעה בו כי היא לא שמה לב שיש לו רגשות אליה? זה נשמע לך הגיוני הוא התנהג כילד קטן
יש משהו שנקרא טאקט ואמפטיה, להביר לבן אדם שהוא בפרנד זון זה דבר בסיסי לפני שאומרים לו שיצאת לדייט מוצלח. ובנתיים היא מתנהגת כמו ילדה ולא סתם גם בנוסף אנוכיות כי היא רוצה שהוא יחזור לדבר איתה ושתמשיך לשחק בו ככה ולא אכפת לה שיש לו רגשות
שואל השאלה:
מאיפה לי לנחש שיש לו רגשות כלפיי?
הוא זה שנלחם על הקשר החברי ואמר בפירוש "מה הבעיה שנהיה ידידים?"
והוא מדבר עם עוד כמה בנות ומדבר לרובן אותו דבר אז זה לא אשמתי...
אנונימית
על מה יבקש סליחה שהוא לא רוצה קשר?
אנונימי
שואל השאלה:
על זה שהוא לא מובן בהתנהגות שלו, על זה שהוא לא יודע בכלל מה הוא רוצה מהקשר הזה ומעצמו, על זה שהוא דיבר אליי יבש בזלזול כשאמרתי לו שאני אולי אצא לדייט
אנונימית
הדבר היחידי שלא מובן זה איך הוא יכול לרצות אותך

בשום שלב בחיי לא ראיתי כזאת כלבה אגואיסטית

את יודעת שלא רק את קיימת בסיפור הזה נכון נסיכה?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח מה??? בוא תגיד לי איפה יצאתי פה לא בסדר ואל תפתח עליי תפה מי אתה בכלל
אנונימית
לי אין בכלל ידידות וחברה אז צרות של עשירים
אוי תעיפי אותו מה זה הוא מדבר עם המון בנות וכשאת מספרת לו שאת הולכת לדייט הוא נפגע גועל נפש איזה שוביניסט
אנונימית
בסיטואציה עצמה אף אחד לא באמת יצא רע

אבל חאלס לחפור על כמה הוא יצא לא בסדר שהוא העז לנתק קשר ממך אחרי שהיה לו רגשות אלייך ואכלת לו תראש על הדייט שלך
אנונימי
אנונימית מה הקשר שוביניסט
פשוט בושה שנותנים במה לשאלות כאלה בזמן שיש כאלה שאין להם בכלל
שואל השאלה:
אנונימי יא ממורמר
סבבה שהוא ניתק קשר אבל למה בצורה כזאת מגעילה?? זה נגמר ברע, בגללו, וחבל
הוא יכל לדבר על זה בצורה בוגרת ולהיות יותר ברור כי אני לא בטוחה אם זה בגלל שיש לו רגשות אליי או בגלל שהוא רצה שליטה עלי או וואטאבר

אז קיצר בנים תגידו את הדברים ***בפירוש*** מבלי לעשות גוסטינג כזה מסריח
אנונימית
ברור שזה יהיה ככה את לא יכולה לצאת עם מישהו אחר בזמן שאת איתו
יפה אמרת אני מחזקת אותך
לא נראה לי שהוא ממורמר פשוט יש כאלה שאין להם
ולכן זו חזירות לשאול שאלה כזו
יובל ברקת היא לא איתו הוא ידיד שלה
שואל השאלה:
forca barca סתום תפה כבר ועוף מהשאלה
אנונימית
אז את אוהדת ריאל?
אה שואלת השאלה מה נשמע long time
ואת האסיסטנית הראשית שלה אני מבין?
שואל השאלה:
עזבי נסיכה הוא משועמם תדווחו עליו שימחקו לו
אנונימית
וואו ממש בוגר כל הכבוד
הוא התאהב בך.
מעניין למה ידיד שלך זרק אותך
היה לו רגשות כפרה
לא אני התחלתי עם הדיבור המגעיל
חברה שלך התחילה
ח ח ח ח גם אם הוא מתכוון לחזור או שיש משהו לחסום זה כמו ילד בן 6 באמת. שלגי עליו אחותי את לא צריכה אותו וגם אם כן. תרגישי חופשי בלעדיו הוא ילד בן 6
אני באמת משועמם דרך אגב
את צריכה להבין שאם יש לו רגשות אלייך או שהוא מנסה להעביר את המסר או שהוא באמת נפגע קשה. יכול להיות שהוא מרגיש כאילו העולם קורס עליו זה לא מצדיק שהוא פגע בך אבל הגיוני מאוד ואפשר להבין אוצו לגמרי
שואל השאלה:
תודה לכולכם, אבל קשה לי להאמין שחרב עליו עולמו, לא היינו בקשר כזה הרבה זמן והוא לא יודע עליי כזה הרבה וגם אני לא עליו, אז הוא נמשך אליי ולא מעבר.
אם הוא היה מאוהב הוא היה נוהג אחרת....לדעתי.
דווקא נראה שהוא ממשיך כרגיל, מדבר הרבה עם אחרות ולדעתי אני לא חסרה לו :(
בכל מקרה מאחלת לו כל טוב
וגם לכם❤שבת שלום.
אנונימית