11 תשובות
לנוח
לנוח ומחר לעשות
את יכולה לעשות אבל חשוב שתעשי מתיחות אחרי האימון ככה נתפס פחות
תלוי איזה אימון, בדרך כלל עושים a, b שזה יום אחד נגיד חזה יום אחד רגליים... ככה זה יוצא לך טוב
לעשות מתיחות
לנוח ולהתמתח
לנוח
שואל השאלה:
עשיתי פול באדי אני רוצה לעשות 3/4 פעמים בשבוע
עשיתי פול באדי אני רוצה לעשות 3/4 פעמים בשבוע
לנוח אבל תעשי היום כמה מתיחות ומקלחת חמה
שואל השאלה:
אחלה ואני בן ! אתם לא רואים לפי השם חח
אחלה ואני בן ! אתם לא רואים לפי השם חח
באותו הנושא: