8 תשובות
עושה לעצמי
אנונימית
רגע למה בלי בגדים?
למה בלי בגדים?
בתור אחת שאמא שלה הייתי עושה לה טיפול כינים.
אין דרך אחרת, בתכלס זאת אמא שלך ולא יכול לצאת מזה שום דבר גרוע
את יכולה גם לשים עלייך מגבת ואז לכבס אותה רק כדי להרגיש יותר בנוח וגם זה מה שאני הייתי עושה.
שואל השאלה:
כי זה כאילו בחפיפה , אתן עושות אחרת?
אנונימית
^כשהייתי קטנה אמא שלי הייתה עושה לי אחרי החפיפה
^^ כן.. יש לי אמבטיה
אז אני פשוט יושבת על הרצפה ומורידה ת'ראש ואז היא חופפת
ואם ישלך דוש אז פשוט תשבי על כיסא קטן או תתכופפי והיא תחפוף..
^^^יש חומר כזה ששמים על הראש לרבע שעה שהוא הורג את הכינים, אחרכך את נכנסת וחופפת ואז היא מסרקת את הראש כדי להוציא אותן, ואת יכולה להיות עם מגבת.