7 תשובות
כנל בסטי
גם
אני פשוט מרגישה בטוחה איתה, אמא שלי יודעת דברים שחברות שלי לא יודעת ואני מניחה שככה גדלתי. מאז שאני קטנה אני יודעת שאני יכולה לספר לאמא הכל וזה פשוט טבעי
^אוי, הקנאהה
אמא שלי די פתוחה וזורמת, ומגניבה הרבה יותר ממני אז לי זה די בא בטבעיות פשוט באה אלייה ושואלת אותה שאלה על משהו שאני רוצה לדבר אליו ולאט לאט זה נפתח יותר ואם יש דברים שהם קצת יותר מביכים עדיף לומר כי היא רק תרצה לטובתך ולעזור לך
אני לא, אבל כשאני כן מספרת לה היא מקבלת ותומכת וזה עוזר.
אבל בעיקרון גם לי קשה אני מבינה אותך
מזדהה בסטי