6 תשובות
קשר טוב דווקא
קצת כמו אח גדול... אין שיחות עמוקות או משהו אבל אני כן מרגישה איתו בנוח, מאוד מחבבת אותו, קל לי לבקש ממנו עזרה בשיעורים למשל או בפתרון בעיה טכנית
למרות שאני מכירה את גיס שלי מגיל מאוד קטן אז הוא *באמת* סוג של אח שלי
אנחנו מתראים לא הרבה כי הם בירושלים אנחנו בצפון אבל כשניפגשים אז הכל כייף וטוב, לפעמים יושבים על קפה וסיגריה.. אוהבים להיתווכח על פוליטיקה חח בכללי אני ממש סבבה איתו, אני אוהבת את האשיות שלו מאוד, הוא שנטי ורגוע, כייף להיות בחברתו.
אוי קשר נורא,הם בלתי נסבלים.
שואל השאלה:
^ חחח אותנו תתני גם סיפור? לכן שאלתי איך הקשר של כל האחיות פה עם הגיסים שלהם זה מעניין
אנונימית
שני הגיסים שלי הם הומופובים,שוביניסטים ומסרבים להקשיב למה שמנסים להסביר להם,הם חושבים שרק הם צודקים והם מתווכחים איתי כאילו הם בגילי,הם פשוט מגוכחים,הם בני 28 ו40+.